بخاري ژاپني

بروز ترين طراحي ساختمان ها

بخاري ژاپني

۳ بازديد

 بخاري ژاپني امن هست. اما ما امنيت را از منظري ديگر مورد توجه قرار داديم. در كنار امنيتي كه بخاري هاي ژاپني در مورد گاز هاي سمي فراهم كرده اند، شيطنت هاي كودكان شما نيز در طراحي اين بخاري مورد توجه قرار گرفته است. شايد متعجب شده باشيد كه اين جمله به چه معناست.. به راحتي مي توانيد بخاري را روشن كرده و حالت قفل كودك را فعال كرده و ديگر نگران چيزي نباشيد.

مزيت ديگر اين بخاري هوشمند، سنسور هاي مختلفي است كه در آن تعبيه شده است. سنسور مونواكسيد كربن، حساسيت به ضربه و اندازه گيري دماي محيط از جمله سنسور هايي هستند كه در جهت تأمين امنيت و افزايش كارايي در بخاري ژاپني قرار گرفته است. در توضيحات تكميلي درباره مباحثي ك گفته شد، خوب است كه بدانيد اگر سنسور هاي بخاري هاي ژاپني حس كنند كه گاز هاي سمي در محيط اتاق يا محل كار پراكنده شده است، بطور خودكار بخاري را خاموش كرده تا از انفجار يا آتش سوزي احتمالي جلوگيري شود. آيا در هنگام زلزله، با وجود بخاري ژاپني، ممكن است كه خطري شما و خانواده يا همكارانتان را در يك محيط بسته تهديد كند؟ مطمئن باشيد كه خير.. سنسور هاي حساس به ضربه، كوچكترين ضربه احتمالي را تشخيص داده و باعث خاموش شدن بخاري مي شوند؛ حتي اگر به هر دليل بخاري تكان بخورد و بيفتد، هيچ خطري شما را تهديد نمي كند.

ويم كالا

 

براي خريد بخاري گازي ژاپني در بانه ! ميتوانيد مدل خود را از بين بخاري ژاپني هاي موجود در سايت ويم كالا انتخاب كرده و با شماره آقاي مهندس كاردان 09109798010 – 09036412358 تماس گرفته و محصول مد نظر خود را سفارش دهيد.

بهترین فیلم های ژاپنی

داستان توکیو (Tokyo Story)

  • کارگردان: یاسوجیرو اوزو
  • بازیگران: ستسوکو هارا، چیشو ریو و چیکو هیگاشیاما
  • محصول: ۱۹۵۳، ژاپن
  • امتیاز سایت IMDb به فیلم: ۸.۲ از ۱۰
  • امتیاز فیلم در سایت راتن تومیتوز: ۱۰۰٪  مردم ژاپن: آشنایی

رفت و آمدهای کلامی بین شخصیت‌ها در کنار سکانس‌های پر از سکوت و سکون، «داستان توکیو» را به گزینه‌ی مناسبی برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال یک فیلم ژاپنی دوبله فارسی می‌گردند. در این جا یاسوجیرو اوزو قصه‌ی مردمان برگزیده‌اش را به شکلی پیش برده که انگار در حال تعریف کردن قصه‌ای به عظمت تمام هستی است و شخصیت‌هایش باری به سنگینی تمام مشکلات عالم را حمل می‌کنند. این در حالی است که اتفاقات جاری در قاب، همان اتفاقات جاری در یک زندگی معمولی است.بهترین فیلم های ژاپنی

این برکشیدن مفهوم زندگی از دل چند اتفاق طبیعی، «داستان توکیو» را به یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل می‌کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.